HELL ENERGY – a világ egyik leggyorsabban fejlődő márkája

Hell Eenrgy Drink

A HELL ENERGY a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG márkája, amit gyors sikere és robbanásszerűen bővülő export piaca is bizonyít. A 100%-ban magyar brand 2006-ban született és 2010-re Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi energiaital-piacon pedig – mára közel 50 országból álló exportpiaccal – meghatározó szereplővé vált. Hazánkon kívül Azerbajdzsánban, Bulgáriában, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban, Cipruson és Macedóniában is piacvezető. A HELL ENERGY sikereit a kiváló minőségnek, a márka jó ár-érték arányának, széles körű elérhetőségének (minden országban törekszünk 70%-os disztribúció kiépítésére), a nemzetközi marketingkommunikációs háttérnek, valamint a fogyasztói igényeknek megfelelő pozicionálásnak köszönheti. A HELL ENERGY az energiaital szektorban egyedüliként mondhatja el magáról, hogy több országban is piacvezető, erős márkával, saját tulajdonú modern töltőüzemmel és alumínium italdobozgyárral rendelkezik, ami páratlan stratégiai pozíciót jelent globális szinten is.

A HELL energiaitalok portfóliójának kialakításban kizárólagos szerep jut a mindenkori fogyasztói igények követésének. A klasszikus (32 mg/100 ml koffein, tuttifrutti íz) italokon kívül olyan innovatív termékek is elérhetők, mint az extrém igénybevétel esetére ajánlott, +20% koffeintartalmú HELL STRONG, vagy a cukormentes HELL Zero termékcsalád. A cég missziója, a trendeket követve, olyan funkcionális italok gyártása, mely az energiaitaloktól megszokott alapanyagokon kívül, plusz összetevőket is tartalmaz. Ennek jegyében született meg 2017-ben a HELL STRONG Focus, amely magnézium és L-karnitin hozzáadásával készül, vagy a 2018-ban debütáló HELL ENERGY Active, mely a BCAA és L-karnitin tartalmának, valamint a 60%-kal kevesebb cukortartalomnak köszönhetően az aktív életmódot élők számára ajánlott.
A “Gives you power like hell” szlogen mögött felsorakozik valamennyi érték, amely segít a fogyasztóknak a mindennapi kihívások leküzdésében. A HELL fő értékei a világszínvonalú íz és design mellett, a kiváló ár-érték arány és a vonzó márkaimázs.

Hell Energiaital

A nemzetközi marketingtevékenység kiemelkedő állomása volt az AT&T Williams Forma 1-es csapattal való kétéves együttműködés, amellyel a HELL ENERGY magyar cégként elsőként, az energiaitalok között pedig másodikként jelent meg szponzorként a Forma 1 világában. Ezután a nemzetközi marketingaktivitás elsősorban a technikai sportokra koncentrált. A HELL 2019-ben a legrangosabb túraautó-versenysorozat, a WTCR egyik csapatának, a KCMG főszponzora lett, valamint folytatta együttműködését a fiatal, tehetséges autóversenyzővel, Tassi Attilával, aki a Honda gyári pilótájaként versenyez a KCMG csapatával.
A 2018-as év újabb mérföldkőnek számított a márka életében, ugyanis egyedülálló módon, a brand reklámkampánya a hollywoodi sztárral, Bruce Willis főszereplésével készült.

A 2020-as esztendő is igazán izgalmasan indult a HELL ENERGY számára, hiszen immáron másodszor forgatott Bruce Willis-szel, aki újabb két évre lesz a márka arca. A világszerte több mint 50 országba exportáló és számos országban piacvezető HELL a világ legszebb nőjének választott Zuleyka Riverát is leszerződtette, aki minden idők legnézettebb – 6,7 milliárdos megtekintésű – videoklipjében, a Despacito-ban is főszerepet játszott.
A kampány nem csupán a HELL energiaitalát, de a HELL nemzetközi piacain idén induló új tejeskávéját, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. A filmet két helyszínen, a new yorki utcákon és egy 52. emeleti luxusapartmanban forgatták. A munka ezúttal is egy amerikai produkciós cég bevonásával zajlott, így Bruce Willis már ismerős arcokkal találkozott mind a HELL ENERGY részéről, mind a stáb csapatában. Az amerikai sztár – a korábbi forgatáshoz hasonlóan – vérbeli profiként viselkedett, ugyanakkor most is megmutatta a humoros oldalát, hiszen több alkalommal megnevettette a stábot.

„Csodálatos helyszínen, kiváló hangulatban és gördülékenyen zajlott az idei forgatás. Bár Bruce cinkos mosolyával az első film zárójelenébe is belecsempésztünk egy kis gag-et, az új filmet teljesen más hangulat jellemzi, mint a korábbit. Bruce lezser és lehengerlő természete tökéletesen passzolt a koncepciónkhoz, amelyhez Zuleyka személyében tökéletes partnert találtunk. – mondta el a forgatásról Pantl Péter a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs- és marketingigazgatója.

Bővebb infót a termékekről és az energiaitalról, a HELL ENERGY DRINK weboldalán találsz.

#hirdetés